Saturday, March 16, 2013

Louis Vuitton F/W 2013









Každý rok, úderem druhé poloviny srpna mám nutkavou potřebu obměnit letní šatník za podzimní. Už jsem léta nasycená. Je to silnější než já a řeším to plány, nákupy apod. Podobně se cítím ke konci října. To už chci odhodit podzimní kabátky a toužím se  obléknout do kožichů a obout kozačky s 15 centimetrovým podpatkem. Proto, když s velkým očekáváním sleduji záznamy z fashion weeků, potřebuji, aby splňovaly určitá, pro mě důležitá, kritéria. Musím mít při nich pocit neutuchající touhy chodit na procházky parkem plným zbarvených listů a spadených kaštanů. Vzít si kotníčkové boty a nasadit baret. Asi pokaždé mi podzim připomene povinnou školní docházku a můj  ‘ outfit’’, který jsem si vzala na sebe v první den školy. Naopak zima mi připomíná román Anna Karenina, zpočátku samá očekávání, plesy a nevinné zábavy, které se zvrhnou v rozvleklou, nekonečnou tragédii. A přesně to ve mě musí vzbuzovat podzimní a zimní kolekce. Kdo to letos dokázal?
Louis Vuitton mě opět potěšil. Přehlídka na ‘hotelové ‘’chodbě, ze dveří vychází modelky. Bylo to zase něco jiného, znudění, nic nedělání, žádné přilišné emoce. Kdybych měla vyjmenovat konkrétní modely, které mě zaujaly tak to byly určitě tyto: saténové šaty na ramínka s krajkou a kytičkovým vzorem. Dojem ‘’noční košilky’’ ve stylu 90’s se mi líbil už když jsem byla malá. Samozřejmě  i saténové minikraťásky s jednobarevným svetříkem byly rozkošné. Naopak kožešinové kabelky na mě nikdy nezapůsobily. Vlastně ani nevím proč, ale prostě jim nefandím a přijdou mi nevkusné. Na druhou stranu dlouhé kožešinové kabáty rovného pánského střihu mě uchvátily. A jako zlatý hřbět Kate Moss v černé paruce. Když jsem se dodívala, k mému zděšení jsem zjistila, že pytlík gumových medvídků byl prázdný a já už se začala těšit na podzim. Co se dá dělat, Marck nezklamal!








Louis Vuitton F/W 2013 Paris
Pictures
Pictures
Pictures
Pictures

No comments:

Post a Comment